Jak nakupovat

Zde najdete podrobný návod, jak se orientovat a nakupovat v e-shopu mé marmeládovny

Je zde vše ohledně procesu objednávání marmelád, registrace, dopravy, způsobech platby, komunikaci se mnou a podobně. Kdykoli budete potřebovat, můžete se vrátit a najít, co potřebujete.

Abyste na Cidoniu mohli nakupovat, není rozhodně potřeba procházet celý tento návod – je tu jen pro případ, že vám není jasný nějaký krok nebo funkce.

1. Vybírání Zboží

Hledání v kategoriích

Po kliknutí na e-shop se zobrazí všechny mé marmelády. Je možné si vybírat ze všech najednou, nebo kliknout na konkrétní kategorii a vybírat z ní, respektive mezi nimi přepínat.

Produkt a co vše obsahuje jeho DETAIL

Kliknutím na vybraný produkt, se zobrazí jeho detail, kde jsou o něm uvedené veškeré informace.
V horní části je název marmelády, dále krátká charakteristika a cena, níže pak podrobnější popis, obsah a váha produktu. Produkt nese zelené označení „skladem“ nebo červené že skladem není (v takovém případě se nebojte ozvat, že o něj máte zájem: ať vím, že ji mám spíš v blízké době opět uvaříme).
Některé marmelády mohou být označeny variantami dostupnosti, jako například „připravuji“, „na dotaz“, „na objednávku“ atp. Pro zjištění těchto informací doporučuji otevřít detail produktu, ačkolib je označen jako „není skladem“.

Hlavní a detailní fotografie

Každý detail produktu má hlavní fotografii, která je ve zmenšené podobě vidět hned v seznamu produktů. V detailu produktu je tato fotografie větší. Pokud chcete vidět obrázek detailněji, můžete si jej kliknutím zvětšit ještě víc.

Rychlý dotaz k produktu

Každý detail produktu má také možnost rychlého zaslání dotazu, kliknutím vpravo dole na tlačítko s nápisem „ZEPTAT SE“. Po načtení okna stačí zadat potřebné kontaktní informace a samotný text a odeslat komentář. S odpovědí se ozvu na e-mail.

2. Nákup zboží

Zboží do košíku

Vybraný produkt označte počtem kusů a vložte do košíku tlačítkem „Do košíku“. Do košíku můžete tedy vložit zboží rovnou ze seznamu produktů v dané kategorii nebo z detailu produktu.
Pokud se potřebujete dostat během nákupu nebo po jeho dokončení do košíku, klikněte na ikonu košíku v pravém horním rohu e-shopu.

Dokončení nákupu

Po ukončení nákupu se vám v košíku zobrazí veškeré zboží, u kterého můžete upravovat počty kusů, nebo případně některé položky vymazat křížkem. Počty upravíte šipkami nebo přepsáním v políčku a zaktualizujete kliknutím kdekoli mimo toto pole.

Pokud jste něco zapomněli nebo chcete přidat do košíku další marmelády, můžete kliknout na„Vrátit se zpět do obchodu“ (zcela vlevo) – tímto krokem budete přesměrováni na poslední navštívenou stránku e-shopu.
Pokud jste si až po odeslání objednávky vzpomněli, že jste něco zapomněli koupit, nevadí a neváhejte mě kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky) s případnými změnami – já je v administraci objednávek mohu provádět i po jejím dokončení.

3. Zadání dopravy a platby

Po dokončení případných úprav a po kontrole obsahu košíku pokračujte tlačítkem „Pokračovat“, abyste zvolili způsob dopravy a platby. Některé z těchto variant nemusí být aktivní: důvodem je, že pro každou dopravu jsou možné jen některé způsoby platby.

Možnosti dopravy A PLATBY

Všechny jsou popsány zde.

Odeslání objednávky

Po vybrání dopravy a platby vás tlačítko „Pokračovat“ nasměruje k vyplnění veškerých dodacích a případně fakturačních údajů. Pokud jste přihlášený registrovaný zákazník, je již vše vyplněno.
Níže je po přečtení nutné zadat povinné souhlasy se zpracováním osobních údajů a souhlas s obchodními podmínkami. Můžete si také zvolit (nepovinně), zda si přejete odesláním objednávky zaregistrovat a využívat tak výhody a pohodlí při objednávkách (informace k tomu dojdou na e-mail uvedený v objednávce).
Po vyplnění všech potřebných údajů dokončíte objednávku vpravo dole tlačítkem „Odeslat objednávku“. Správnost odeslání vám potvrdí zpráva na e-shopu a následně automatické avízo na vaši e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce.

4. Informace o stavu objednávky

Průběžně budeme odesílat informace o dané objednávce. Na váš e-mail, zadaný v objednávce, tak mohou chodit informace jako:

  • objednávka přijata: informace po odeslání objednávky a potvrzení, že objednávku eviduji,
  • zboží skladem: informace, že je zboží skladem a můžete objednávku v následujících dnech očekávat,
  • platba přijata: informace o tom, že vaše platba za objednávku byla připsána na účtu Cidonia,
  • objednávka stornována: informace a potvrzení o zrušení objednávky,
  • objednávka odeslána nezaplacena: informace odeslané objednávky dříve, než byla uhrazena,
  • objednávka odeslána zaplacena: informace o vyřízené objednávce, kterou můžete následně očekávat

Po dokončení objednávky tedy doporučuji sledovat vaši e-mailovou schránku, kde zjistíte její stav.

5. Registrace

Na tomto e-shopu není registrace povinná, zároveň pokud registraci učiníte, přinese vám pohodlí při objednávkách a budete moci využívat výhody registrovaného zákazníka (budete mít uloženou historii objednávek, můžete jednoduše sledovat aktivní objednávky, využívat občasné akce jako slevy na marmelády, dopravu a podobně).

Pokud si přejete vytvořit registraci, můžete tak učinit vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po otevření okna klikněte na „Nová registrace“, kde vás systém přesměruje na vyplnění svého e-mailu a hesla, které budete používat při každém přihlašování na e-shop. Registrací odsouhlasíte obchodní podmínky a souhlas se zpracováním osobních údajů (ty si před registrací pročtěte).

Tlačítkem s nápisem „Registrovat“ vás systém přesměruje do nastavení svého účtu, kde vyplňte veškeré potřebné údaje jako jsou adresy, telefon atp. Hvězdičkou jsou označeny povinné údaje, bez vyplnění těchto políček vám systém nedovolí registraci dokončit. Nyní by mělo být vše hotovo a jste rovnou přihlášení v zákaznickém centru.

Přihlášení a odhlášení

Do svého účtu se přihlásíte pomocí ikonky vpravo v horní části e-shopu „Přihlášení“ s panáčkem, po najetí a kliknutí stačí vyplnit jméno a heslo a je to. Pokud jste heslo zapomněli, klikněte na „Zapomenuté heslo“ a následně zadejte e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci, a klikněte na „Odeslat“. Do e-mailové schránky vám dorazí e-mail s odkazem, který vás po kliknutí přivede do nastavení svého účtu, kde můžete zadat nové heslo. Nezapomeňte po vyplnění daných políček vše uložit (tlačítko na stránce dole).
Pokud se chcete odhlásit, můžete tak učinit v klientském centru v menu vlevo nahoře.

Klientské centrum

Pokud jste registrovaný/á na našem e-shopu, je vám automaticky založeno klientské centrum, kde je uložena historie objednávek a kde můžete také sledovat stav těch aktuálních.
Po přihlášení se na hlavní stránce zobrazí výpis vašich objednávek. Menu obsahuje sekce: Moje osobní údaje, Moje objednávky, Moje doklady, Moje slevy, Moje hodnocení u produktů, Moje diskuze u produktů. Toto menu je vlevo.


V historii objednávek uvidíte veškeré údaje každé objednávky, jako jsou datum a přesný čas vytvoření, číslo (kód) objednávky, cenu s DPH (včetně dopravy) a i celkový detail objednávky, který otevřete kliknutím na číslo objednávky. Můžete si tak zkontrolovat a podívat se na objednané zboží a podobně.

Jestli chcete nějakou objednávku zopakovat (koupit stejné marmelády), klikněte v detailu vyřízené objednávky na „Znovu nakoupit“ a všechny položky se přidají do košíku. Tam můžete měnit jejich množství nebo i přidat další položky. Následně postupujte jako u klasické objednávky.

5. A to je vše

Jestli z toho není něco jasné nebo potřebujete vědět víc, ozvěte se: e-mailem či přes telefon.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení